Reference BANDI VAMOS a.s.

A přesně takový tým o dvou desítkách lidí jsem měl v jednom ze svých zaměstnání v minulosti. Bránil jsem jej zuby nehty, až jsem se dostlal do nemilosti samotného majitele, který se k nim (nám) nechoval podle mě férově, lidsky a především slušně.

Neocitl jsem se v INTERIM byznysu jako náhlé zjevení, které ještě minulý měsíc neznalo konkrétní obor, ale už tento měsíc jej prodává jako kunzultat.

Po cestě k vlastním projektům jsem se m usel nejen vše naučit. Ale také ověřit v praxi. A to ne v ledajaké. Marketingový manažer pro jedničku na trhu v oblasti pánské módy, mě zavevdl k realizaci projektů na celorepublikové i zahraniční úrovni. Od klasického online marketingu, až po reklamní spoty v rádiích a televizích při otevírání nových prodejen v Česku a na Slovensku.

Nemám ve zvyku o klientech, partnerech, nebo třeba zaměstnavatelích hovořit negativně. Stačí vás odkázat na Atmoskop nebo jiný portál, kde najdete reference současných nebo minulých zaměstnanců na konkrétní firmy. Stačí zavolat Andrejovi a zeptat se ho, proč mu odcházejí klíčoví lidé tak často - například personální ředilé, obchodní ředitelé, marketingoví manažeři. Opravdu jsou všichni jeden, vedle druhého k ničemu?

Otázka, na kterou se naskýtá odpověĎ - problém bude možná jinde...