Reference eshop www.unlocked4work.com

Další v řadě e-shopů, které jsem postavil, je e-shop www.unlocked4work.com a shodou okolností opět v oblasti online prodeje oblečení. Tentokrát převládá oblečení BEZ potisku. Ovšem když ty technologie vlastníte, proč je nenabídnout. Takže je i na tomto e-shopu možné oblečení nebo doplňky zhodnotit potiskem nebo výšivkou.

První otázka, která by vás mohla napadnout je, proč dva e-shopy s tím samý? Odpověď je na snadě. Když dva dělají totéž, není to totéž. Konkurence je ještě významnější, ovšem výchozí situace už je zcela rozličná od e-shopu unlocked.cz. V čem převážně?

  1. Vaše značka už je silně spjata se sociálním přesahem celého projektu a zaměstnáváte osoby se zdravotním postižením.

  2. Ceny, které se vám podařilo během prvního projektu získat v rámci obratu u vašich dodavatelů už taky nejsou vůbec k zahození. A rovnají se konkurenci.

  3. I když máte novou doménu, nový e-shop, vaše značka už je v povědomí zákazníků.

  4. Už je to druhý projekt této  značky a vy už celkem víte, jak to koulet.

  5. A reklamní kanály? Komunikace? No nabízí logicky více možností.

Jak toho správně využít? Jak nad tím přemýšlet?

  1. Můžete pokrýt celý trh v rámci cílové skupiny - oblékat se za výhodné ceny, chtějí mladí, starší i staří. Cena je stále minimálně na českém a slovenském trhu důležitým aspektem pro zákazníky. Vše ostatní (sociální přesah projektu, kvalitní zákaznický servis aj…) může být navíc a pozitivně zvýšit konverzní poměr (množství nakupujících), kteří ve vašem e-shopu nakoupí.  

  2. Vaše zaměstnávání osob s handicapem je nejen silný marketingový nástroj, je to také silný nástroj pro optimalizaci fixních, provozních i mzdových nákladů. A vaše konkurence pláče v cenové válce, kterou jste jim vyhlásili.

  3. Reklamní kanály? Nač hrát na emoce (samozřejmě to na e-shopu prezentujete), když ve všech srovnávačích, google nákupech, na zboží.cz aj…bude s vaši cenou vždy mezi nejlevnějšími. Pak už více argumentů pro první “proklik” příliš nepotřebujete.

  • To, co pak na návštěvníka čeká na dopadové stránce (tam, kam se dostane po kliknutí na vaši reklamu)  a co jej přesvědčí nebo nepřesvědčí k nákupu, to už je úplně jiná písnička. V případě neúspěchu, není problém v reklamě, ale na vašem e-shopu.

Podle postupů, které jsem zvolil, a které se v praxi ukázaly jako dobře fungující, můžu s čistým svědomím říci, že mít dva e-shopy s totožnými produkty a službami, ještě neznamená využít úplně stejnou strategii. I přesto, že se již jednou osvědčila. 

Na e-shopu unlocked4work.com jsem začal pracovat v Únoru 2025 a prodávat jsme začali v Březnu 2025. A dosavadní výsledky nasvědčují tomu, že to bude další z řady úspěšných e-shopů, které jsem dokázal poskládat nejen po stránce designu, produktového portfolia. Ale především po stránce zvolených prodejních argumentů a komunikačních kanálů, kterými návštěníky měníme v zákazníky.