Reference eshop www.unlocked4work.com
Další v řadě e-shopů, které jsem postavil, je e-shop www.unlocked4work.com a shodou okolností opět v oblasti online prodeje oblečení. Tentokrát převládá oblečení BEZ potisku. Ovšem když ty technologie vlastníte, proč je nenabídnout. Takže je i na tomto e-shopu možné oblečení nebo doplňky zhodnotit potiskem nebo výšivkou.
První otázka, která by vás mohla napadnout je, proč dva e-shopy s tím samý? Odpověď je na snadě. Když dva dělají totéž, není to totéž. Konkurence je ještě významnější, ovšem výchozí situace už je zcela rozličná od e-shopu unlocked.cz. V čem převážně?
-
Vaše značka už je silně spjata se sociálním přesahem celého projektu a zaměstnáváte osoby se zdravotním postižením.
-
Ceny, které se vám podařilo během prvního projektu získat v rámci obratu u vašich dodavatelů už taky nejsou vůbec k zahození. A rovnají se konkurenci.
-
I když máte novou doménu, nový e-shop, vaše značka už je v povědomí zákazníků.
-
Už je to druhý projekt této značky a vy už celkem víte, jak to koulet.
-
A reklamní kanály? Komunikace? No nabízí logicky více možností.
Jak toho správně využít? Jak nad tím přemýšlet?
-
Můžete pokrýt celý trh v rámci cílové skupiny - oblékat se za výhodné ceny, chtějí mladí, starší i staří. Cena je stále minimálně na českém a slovenském trhu důležitým aspektem pro zákazníky. Vše ostatní (sociální přesah projektu, kvalitní zákaznický servis aj…) může být navíc a pozitivně zvýšit konverzní poměr (množství nakupujících), kteří ve vašem e-shopu nakoupí.
-
Vaše zaměstnávání osob s handicapem je nejen silný marketingový nástroj, je to také silný nástroj pro optimalizaci fixních, provozních i mzdových nákladů. A vaše konkurence pláče v cenové válce, kterou jste jim vyhlásili.
-
Reklamní kanály? Nač hrát na emoce (samozřejmě to na e-shopu prezentujete), když ve všech srovnávačích, google nákupech, na zboží.cz aj…bude s vaši cenou vždy mezi nejlevnějšími. Pak už více argumentů pro první “proklik” příliš nepotřebujete.
-
To, co pak na návštěvníka čeká na dopadové stránce (tam, kam se dostane po kliknutí na vaši reklamu) a co jej přesvědčí nebo nepřesvědčí k nákupu, to už je úplně jiná písnička. V případě neúspěchu, není problém v reklamě, ale na vašem e-shopu.
Podle postupů, které jsem zvolil, a které se v praxi ukázaly jako dobře fungující, můžu s čistým svědomím říci, že mít dva e-shopy s totožnými produkty a službami, ještě neznamená využít úplně stejnou strategii. I přesto, že se již jednou osvědčila.
Na e-shopu unlocked4work.com jsem začal pracovat v Únoru 2025 a prodávat jsme začali v Březnu 2025. A dosavadní výsledky nasvědčují tomu, že to bude další z řady úspěšných e-shopů, které jsem dokázal poskládat nejen po stránce designu, produktového portfolia. Ale především po stránce zvolených prodejních argumentů a komunikačních kanálů, kterými návštěníky měníme v zákazníky.